Rashlanutlaw_MainPic רשלנות רפואית לואו
Rashlanutlaw_MainPic רשלנות רפואית לואו
פנייה לייעוץ אישי



    הסוד שהופך מאמר משפטי לתוכן מצוין

    מאמרים משפטיים הם כלי עבודה לכל דבר. ישנם סוגים שונים של מאמרים אך רובם נועדו לספק מידע אמין על עולם המשפט. מאמרים כאלה יכולים לשמש את קהילת עורכי הדין בארץ או את הלקוחות שלהם, שמחפשים דרך לפתור את המצוקות אליהן נקלעו במהלך חייהם.

    הסוד שהופך מאמר משפטי לתוכן מצוין

    אז איך כותבים מאמר עם תוכן שיגיע לקהל הנכון וישיג את המטרה? הנה כמה כללים בסיסיים שעליכם לדעת.

    תוכן עניינים

    קהל היעד

    עליכם לפנות לקהל היעד הנכון. למי בעצם אתם כותבים? האם מדובר בעורכי דין שמחפשים מאמר בשפה משפטית ורוצים לקרוא על חידושים, עדכונים או פסיקות שיכולות לתרום לאחרים?

    אולי מדובר בקהל מסוג אחר, כלומר לקוחות פוטנציאליים שמחפשים מידע משפטי ראשוני ובסיסי ולא יכולים או רוצים להעמיק בקריאה מסובכת?

    כך לדוגמה, במאמר על גירושים שמיועד לקהל עורכי הדין רצוי לצרף פסיקה רלבנטית של בית משפט ולכתוב אודותיה מה דעתכם המשפטית או כיצד הפסיקה תומכת בצד כזה או אחר.

    מאמר באותו נושא אבל כזה שפונה לקהל הרחב, לא מחייב לצרף פסיקה כזו כי בדרך כלל מדובר בניסוח משפטי שרוב האנשים לא מכירים היטב ולא ממש רוצים לקרוא כשהם מחפשים עזרה מיידית בשעת צרה. הקהל הרחב רוצה לדעת שהמאמר עוזר לו כאן ועכשיו ולא מרחיק אותו.

    אז אחרי שאתם יודעים מהו קהל היעד, אפשר לכוון את המאמר לרמה המשפטית הנכונה ולהתאים את התוכן בהתאם.

      פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

      להתמקד בנושא אחד

      זה נשמע מובן מאליו, אבל חשוב להתמקד בנושא אחד ולכתוב עליו. עולם המשפט הוא רחב, מפורט מאוד ואפשר בקלות לגלוש לתת נושאים ולפירוט יתר.

      אם הקוראים שלכם יתחילו לקרוא טיפים על גישור ואחרי כמה שורות המאמר יהפוך להתנהלות נכונה בגירושים, למה חשוב להוציא צו יציאה מהארץ ועל מה אחראית רשות האוכלוסין,

      זה אומר שהתקבל מידע רב מדי ובמקום למקד את קהל היעד לנושא שלשמו התכנסנו, הוא פשוט ידלג על שאר הפרטים או בכלל, יעזוב את המאמר.

      התמקדות בנושא אחד יוצרת אצל הקורא אחידות והגיון שמובילים אותו לתשובות שהוא מחפש. ברגע שהקורא קיבל תשובה והוא מרוצה ממנה, המאמר שלכם הופך לאפקטיבי ואתם יכולים למשוך את הקורא אליכם.

      מילות מפתח

      מילות מפתח הן מילה או צמד מילים שקשורים לנושא המאמר. לדוגמה: "ייפוי כוח". אם המאמר עוסק בתחום הזה, צמד המילים ייפוי כוח יחזור במאמר כמה פעמים.

      מילות מפתח במאמר עוזרות לקדם אותו במנוע החיפוש כך שמי שיחפש את המילים הללו, יכול להיתקל במאמר שכתבתם ולא במאמרים בנושאים אחרים.

      את מילות המפתח רצוי לשלב במאמר במינון נכון, כלומר לכתוב אותן פעם או פעמיים בפיסקה אחת ולא בכל משפט.

      עודף של מילים מאותו סוג יגרום לקהל לעייפות והוא יחשוב שהמאמר לא רציני מספיק. זה השלב שבו הקורא יכול להפסיק לקרוא ואז הפסדתם לקוח פוטנציאלי.

      מבנה המאמר ומה חשוב להדגיש

      הקפידו על כותרת, פתיחה, גוף המאמר וסיכום. סדר במאמר יוצר אצל הקורא סדר גם במוח. אל תתנו לקורא להתבלבל ולחפש בין הפיסקאות, כי אז הוא ינטוש את המאמר.

      כיתבו את הדברים בצורה הגיונית כשדבר מוביל לדבר וכך תובילו את קהל היעד לסיכום בו תמשכו אותו אליכם ותשאירו אותו עם סקרנות ורצון לשתף פעולה.

      חשוב שהכותרת תהיה מושכת, אחרת הקורא לא ימשיך לקרוא. המטרה שלכם בכתיבת המאמר היא לגרות את הקהל ולמשוך אותו הלאה.

      יש הרבה מאמרים ואולי הם טובים, אבל אם הכותרת לא תהיה משכנעת מספיק, מעטים מאוד יקראו את המאמר וכל העבודה שהשקעתם, לא תהיה שווה.

      הפתיחה באה אחרי הכותרת ונועדה לתת מעין תמצית של הדברים אך היא צריכה להיות מגרה מספיק כדי שהקורא יבין שמה שהוא מחפש מחכה לו בפיסקה הבאה, כלומר גוף המאמר עצמו. גוף המאמר הוא בעצם התוכן שאתם נותנים לקוראים.

      התוכן צריך להיות מעניין כדי שיקראו את כל המאמר ולא יפסיקו באמצע. פיסקה טובה שיש בה את המידע שהקורא צריך, תוביל אותו לפיסקה הבאה ולזאת שאחריה וככה הוא ימשיך בקריאה.

      סיכום המאמר נותן לכם את האפשרות למשוך את הקורא אליכם ולהניע אותו לפעולה. זה יכול להיות יצירת קשר, השארת פרטים או רכישה כלשהי. בסיכום המאמר אל תכתבו נושא חדש או דברים שלא נכתבו במאמר עצמו, זה לא המקום לכך.

      אז לסיכום, חשוב לכתוב מאמר משפטי בצורה נכונה לקהל היעד שלכם ובהתאם למה שהוא צריך. התמקדו בנושא עליו המאמר מדבר ועל תתפזרו לתת נושאים ולהתנסחויות שיבלבלו את הקורא כי המטרה היא לתת מידע ולא לספר את כל מה שאתם יודעים על עולם המשפט.

      שלבו את מילות המפתח בצורה חכמה כדי שהמאמר שלכם יגיע למקומות גבוהים במנועי החיפוש. לא לחזור יותר מדי פעמים בפיסקה על אותן מילות מפתח כדי לא לגרום למאמר להיראות דליל מדי ולא רציני.

      כתבו את המאמר במבנה מסודר עם כותרת מושכת, פתיחה, גוף המאמר וסיכום. המטרה היא למשוך את הקהל לקרוא את כל המאמר ולהגיע לסוף כשהוא מצויד בידע שהוא חיפש כך שיצרתם עבורו ערך. השתמשו בערך הזה כדי למשוך את הקורא אליכם.

      בסופו של דבר, מאמר משפטי טוב הוא זה שיקראו אותו מספר רב של אנשים וככל שזה יקרה, כך המאמר יגיע למקומות ראשונים במנוע החיפוש וכך תשיגו תוצאות טובות יותר.

      המאמר באדיבות אתר המאמרים המשפטיים – https://www.legal-articles.co.il/

      *אין בתוכן אתר rashlanutlaw העוסק ברשלנות רפואית משום המלצה משפטית או חוו"ד המחליפה ייעוץ פרטני במשרד עורכי דין. העושה שימוש במידע, עושה זאת באחריותו האישית.

      לייעוץ מקצועי ראשוני ללא התחייבות 077-8043659
      פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

        מידע חשוב נוסף